Správný výber pracovných rukavic !
22.11.2021
Hovorí sa, že keď sa pozriete na niekoho ruku, určite to odhalí veľa o tom, koľko manuálnej práce vykonal....
Vrátenie do 60 dní pre B2C.
V prípade, že Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete nám ho vrátiť do 60 dní od prevzatia zásielky od kuriérskej spoločnosti.
-
1.1, K vrátenému tovaru je nutné doložiť dodací list alebo faktúru (nájdete na vašej e-mailovej adrese) a návratový list.
1.2, Peniaze za vrátený tovar pošleme na Váš účet po prijatí vráteného tovaru bez známok používania v originálnom, nepoškodenom obale, s originálnymi štítkami, vysačkami a s návodom.
1.3, Pre výmenu tovaru, napríklad za inú veľkosť, farbu alebo typ, je nutné vytvoriť novú objednávku na www.primework.sk
1.4, Tovar musí byť originál zabalený, nepoškodený, nenosený, nepraný a musí mať na sebe originálne vysačky, ktoré boli súčasťou tovaru pri jeho doručení.
1.5, Originálne krabice od topánok v žiadnom prípade neslúžia ako poštový obal!
-
Vrátený tovar musí byť kompletný, vrátane príslušenstva, darčekov, a pod., bez známok používania, nepoškodený, v pôvodnom obale s neodtrhnutými ceduľkami a v limite 60 dní. V žiadnom prípade nemožno tovar vrátiť poštou na dobierku. Akýkoľvek takto vrátený tovar nebude predajca prijímať. Vrátený tovar musí byť v pôvodnom stave (oblečenie čisté, nenosené, nežehlené, nesmie zapáchať parfumom, ani ničím iným) a označené pôvodnou identifikačnou etiketou tovaru, pokiaľ ju výrobok obsahuje.
-
Kupujúci-spotrebiteľ VOP berie na vedomie, že ak vrátený tovar bude poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovaný, vzniká predávajúcemu voči kupujúcemu nárok na náhradu škody jemu tým vzniknuté alebo nárok na neuznanie vratky. Nárok na úhradu vzniknutej škody je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny. Kupujúci zodpovedá za škodu spôsobenú pri preprave v dôsledku nevhodného obalu, predávajúci vráti v takom prípade kupujúcemu spotrebiteľovi kúpnu cenu zníženú o náhradu škody alebo si vyhradzuje právo vratku neprijať. Pri splnení týchto podmienok a po doručení zásielky predávajúcemu bude uskutočnené s kupujúcim finančné vysporiadanie podľa vzájomnej dohody. Náklady spojené s vrátením tovaru (predovšetkým poštovné) ponesie kupujúci.
-
VÝMENA TOVARU : Výmeny, bohužiaľ, aktuálne nie sú možné.
-
Pre výmenu tovaru, napríklad za inú veľkosť, farbu alebo typ, je nutné vytvoriť novú objednávku na www.primework.sk
-
Návratový list si môžete stiahnuť TU.
-
Dôležité upozornenie !
Na podací lístok od Slovenskej Pošty je dôležité uviesť našu e-mailovú adresu a mobilný kontakt: primeeuropesro@gmail.com
Ak nie je uvedená naša e-mailová adresa a mobilný kontakt na podacom lístku žiaľ zásielky sa nedoručia nakoľko od Slovenskej Pošty nedostaneme potrebné informácie o vašej zásielke.
-
A, Zjednodušené posielanie zásielok Slovenskou E-Poštou
-
B, Podací listok Slovenskej Pošty v PDF :
-
Tovar musí kupujúci-spotrebiteľ odoslať doporučene na adresu prevádzky:
Prime Europe, s.r.o.
Červenej armády 4
934 01 Levice
0948773857
primeeuropesro@gmail.com
-
* B2C - Konečný spotrebiteľ VOP.
21.06.2022
Máte všetko naplánované na rekonštrukciu bytu, zohnali ste potrebné nástroje, kúpili materiál, spísali...
13.12.2021
Ako sa starať o zimné pracovné oblečenie ? Posledné zvyšky snehu sú už dávno preč a čižmy zaberajú už...
29.11.2021
Práca sa nemôže zastaviť, aj keď vonku nesvieti slnko, prší alebo dokonca prišli prvé mrazy. Koniec koncov,...
22.11.2021
Hovorí sa, že keď sa pozriete na niekoho ruku, určite to odhalí veľa o tom, koľko manuálnej práce vykonal....