Ako si vybrať pohodlné Monterkové bundy
29.11.2021
Práca sa nemôže zastaviť, aj keď vonku nesvieti slnko, prší alebo dokonca prišli prvé mrazy. Koniec koncov,...
Meno | Účel | Vypršanie |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukladá informácie o potrebe zobrazenia cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento súbor cookie sa používa na uloženie identity návštevníka počas návštev a preferencie návštevníka deaktivovať našu funkciu živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento súbor cookie je súčasťou služieb poskytovaných spoločnosťou Cloudflare – vrátane vyrovnávania záťaže, doručovania obsahu webových stránok a poskytovania pripojenia DNS pre prevádzkovateľov webových stránok. | relácie |
_auth | Zaisťuje bezpečnosť prehliadania návštevníkov tým, že zabraňuje falšovaniu požiadaviek medzi stránkami. Tento súbor cookie je nevyhnutný pre bezpečnosť webu a návštevníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáha predchádzať útokom Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachováva stav užívateľskej relácie naprieč požiadavkami na stránky. | relácie |
rc::a | Tento súbor cookie sa používa na rozlíšenie medzi ľuďmi a robotmi. To je výhodné pre web, aby vytvárať platné správy o používaní ich webových stránok. | persistentní |
rc::c | Tento súbor cookie sa používa na rozlíšenie medzi ľuďmi a robotmi. | relácie |
AWSALBCORS | Registruje, ktorý server-cluster obsluhuje návštevníka. To sa používa v kontexte s vyrovnávaním záťaže, aby sa optimalizovala užívateľská skúsenosť. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukladá informáciu o odsúhlasení okna 18+ pre web. | neznámy |
18plus_cat# | Ukladá informáciu o odsúhlasení okna 18+ pre kategóriu. | neznámy |
bs_slide_menu | neznámy | |
left_menu | Ukladá informáciu o spôsobe zobrazenia ľavého menu. | neznámy |
Vrátenie do 60 dní pre B2C.
V prípade, že Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete nám ho vrátiť do 60 dní od prevzatia zásielky od kuriérskej spoločnosti.
-
1.1, K vrátenému tovaru je nutné doložiť dodací list, faktúru (nájdete na vašej e-mailovej adrese) alebo objednávku a Návratový list pre B2C (súkromná osoba). Pozor pre firmy je potrebné použiť tento Návratový list pre firmy B2B. Zásielku je možné odoslať ľubovoľnou kuriérskou spoločnosťou alebo poštou. V prípade odoslania poštou, je potrebné tovar poslať ako balík, aby bol balík doručený na našu adresu. Z dôvodu zaslania poštou ako list, môže dodanie trvať aj 18 dní, prípadne môže ostať balík na pošte neprebratý.
1.2, Peniaze za vrátený tovar pošleme na Váš účet po prijatí vráteného tovaru bez známok používania v originálnom, nepoškodenom obale, s originálnymi štítkami, vysačkami a s návodom do 30 dní od potvrdenia nezávadnosti (Vami vrátená zásielka bola v poriadku!).
1.3, Pre výmenu tovaru, napríklad za inú veľkosť, farbu alebo typ, je nutné vytvoriť novú objednávku na www.primework.sk
1.4, Tovar musí byť originál zabalený, nepoškodený, nenosený, nepraný a musí mať na sebe originálne visačky, ktoré boli súčasťou tovaru pri jeho doručení.
1.5, Originálne krabice od topánok v žiadnom prípade neslúžia ako poštový obal!
-
Vrátený tovar musí byť kompletný, vrátane príslušenstva, darčekov, a pod., bez známok používania, nepoškodený, v pôvodnom obale s neodtrhnutými ceduľkami a v limite 60 dní. V žiadnom prípade nemožno tovar vrátiť poštou na dobierku. Akýkoľvek takto vrátený tovar nebude predajca prijímať. Vrátený tovar musí byť v pôvodnom stave (oblečenie čisté, nenosené, nežehlené, nesmie zapáchať parfumom, ani ničím iným) a označené pôvodnou identifikačnou etiketou tovaru, pokiaľ ju výrobok obsahuje.
-
Kupujúci-spotrebiteľ VOP berie na vedomie, že ak vrátený tovar bude poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovaný, vzniká predávajúcemu voči kupujúcemu nárok na náhradu škody jemu tým vzniknuté alebo nárok na neuznanie vratky. Nárok na úhradu vzniknutej škody je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny. Kupujúci zodpovedá za škodu spôsobenú pri preprave v dôsledku nevhodného obalu, predávajúci vráti v takom prípade kupujúcemu spotrebitelovi kúpnu cenu zníženú o náhradu škody alebo si vyhradzuje právo vratku neprijať. Pri splnení týchto podmienok a po doručení zásielky predávajúcemu bude uskutočnené s kupujúcim finančné vysporiadanie podľa vzájomnej dohody. Náklady spojené s vrátením tovaru (predovšetkým poštovné) ponesie kupujúci.
-
VÝMENA TOVARU : Výmeny, bohužiaľ, aktuálne nie sú možné iba vrátenie tovaru a vrátenia peňazí. Novou objednávkou si viete vybrať ten produkt ktorý vám vyhovuje na www.primework.sk
-
Dôležité upozornenie !
Na podací lístok od Slovenskej Pošty alebo inej prepravnej spoločnosti je dôležité uviesť našu :
-
e-mailovú adresu (povinné pre doručenie): primeeuropesro@gmail.com
mobilný kontakt (povinné pre doručenie): 0948773857
-
Ak nie je uvedená naša e-mailová adresa a mobilný kontakt na podacom lístku žiaľ zásielky sa nedoručia nakoľko od Slovenskej Pošty nedostaneme potrebné informácie o vašej zásielke.
-
A, Zjednodušené posielanie zásielok Slovenskou Poštou
-
B, Podací listok Slovenskej Pošty v PDF :
-
Pre výmenu tovaru, napríklad za inú veľkosť, farbu alebo typ, je nutné vytvoriť novú objednávku na www.primework.sk
-
Návratový list pre B2C (súkromná osobna) si môžete stiahnuť TU.
-
Tovar musí kupujúci-spotrebiteľ zaslať doporučene na adresu prevádzky:
Prime Europe, s.r.o.
Červenej armády 4
934 01 Levice
0948773857
08.09.2023
Predpisy a označenia týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci ( SK- ES ) EN 20345 Čo znamená...
21.06.2022
Máte všetko naplánované na rekonštrukciu bytu, zohnali ste potrebné nástroje, kúpili materiál, spísali...
13.12.2021
Ako sa starať o zimné pracovné oblečenie ? Posledné zvyšky snehu sú už dávno preč a čižmy zaberajú už...
29.11.2021
Práca sa nemôže zastaviť, aj keď vonku nesvieti slnko, prší alebo dokonca prišli prvé mrazy. Koniec koncov,...